Aicinām komandā BIROJA ADMINISTRATORU/-I
GALVENIE DARBA PIENĀKUMI:
- Nodrošināt biroja ikdienas darba organizāciju un kārtību;
- Koordinēt dokumentu apriti (līgumi, rēķini, ienākošā/izejošā korespondence u.c.);
- Komunikācija ar sadarbības partneriem, piegādātājiem un klientiem (telefoniski, e-pastā, klātienē);
- Organizēt vadības sapulces, komandējumus, tikšanās utml.;
- Pārvaldīt biroja krājumus (kancelejas preces, tehniskais nodrošinājums, pasūtījumi u.c.);
- Sagatavot atskaites, prezentācijas, iekšējās informācijas materiālus;
- Uzturēt kontaktus ar ārējiem pakalpojumu sniedzējiem (IT, grāmatvedība, apdrošināšana u.c.);
- Atbalstīt un sadarboties ar personāla nodaļu (darbinieku dokumenti, atvaļinājumi u.c.);
- Piedalīties un organizēt dažādus uzņēmuma saliedēšanās un attīstības veicināšanas pasākumus.
NO TEVIS SAGAIDĀM:
- Augstākā vai vidējā profesionālā izglītība (vēlama uzņēmējdarbībā, administrēšanā vai līdzīgā jomā);
- Pieredze līdzīgā amatā, vēlams ražošanas uzņēmumā;
- Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas;
- Prasme strādāt ar biroja tehniku un programmām (MS Office, e-pasts, dokumentu vadības sistēmas utml.);
- Labas organizatoriskās spējas, precizitāte, atbildības sajūta;
- Spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā, saglabājot konfidencialitāti.
TEV PIEDĀVĀJAM:
- Stabilu darbu augošā ražošanas uzņēmumā;
- Darba laiku 8:30 – 17:00;
- Atalgojumu no 1100 EUR/bruto (atkarībā no pieredzes un prasmēm);
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
- Apmācības uzsākot darbu un profesionālās attīstības iespējas;
- Apmaksātas pusdienas;
- Kopīgus darba pasākumus;
- Darba vietu Lizumā mūsdienīgā un labiekārtotā ofisā.
Lūdzam sūtīt savu CV un motivācijas vēstuli uz e-pastu: personals@avoti.lv.
Jautājumu gadījumā zvani mums 28788902
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz nākamo atlases kārtu.